dålig blogg vecka.

så sant så.
har vart så jävla mycke plugg, eller E fortfarande!
känns bättre nu när ännu mer snö har fallit och mulningen börjar, o att de bara blir typ fler o fler som gillar min status på facebook... "gilla det här om du har planerat att mula mig i vinter, sätt den här på din logg och se vilka som vill mula dig!"

idag blev de skolan o efter de åkte jag in o mötte pappa på gullmars osen åkte vi till älvsjö mässan.
fick hem lite papper o har hittat typ 7 skolar som har den linjen jag vill gå på, yay!
iaf, har lite plugg o göra nu, såklart! o måste dricka lite vatten innan jag kryper i sängs!
svarar på era kommentarer nån annan dag!



puss!
//J

Kommentarer
Postat av: Pederthale

I love this page.

2011-01-03 @ 18:20:38
URL: http://pederthale.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0