you think you're cooler than me

hemma nu efter en härlig dag i skolan!
haha, försov mig i morse som sagt o kom lite försent.. men what ever..
hade typ 4 lektioner innan lunch, efter lunchen hade vi idrott. tempoboll.
för er som inte vet va de e så e de så att man delar upp i 2 lag med 2 kedjor på varje lag (idag hade 2 tjejer bestämt lagen o att vi skulle köra tjejerna mot tjejerna o tvärtom) .
sen ska man spela innebandy, fotboll, basket o handboll. alla kedjor ska spela allt, så man kör ca 5 min på varje.
tycker inte man ska köra tjejerna mot tjejerna o tvärtom alltså..

idag känns de som att alla blev ganska tävlingsinriktade o körde på aså.. haha.
kan inte säga att de verkade som nån alls va särskilt glad efter.. MEN VI KÄMPADE PÅ BRA TJEJER!!

efter idrotten så skulle vi göra nåt me oljor, men de bölev inställt så får göra de på måndag istället.

nu ska ja fixa mitt hår o sen dra iväg på min sånguppvisning..
o ja som har blivit så jävla förkyld..
aja, ÖNSKA MIG LYCKA TILL!


 




PUSS!

PS. tycker verkligen inte om den bilden som elin la upp i morse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0