vilken underbar dag!

haha denna dag har verkligen varit lång o fullproppad med grejer o göra = härligt!
började morgonen med o försova mig en halvtimme o sen stressa lite innnan jag tog bussen till centrum o mötte elin o gick till våra banker.
efter en rolig stund på banken tog vi bussen mot sickla.
shoppa lite där o drog sedan vidare till farsta o shoppa lite till! hah
efter de tog vi oss hem, jag drog till pappa o hämta lite saker o skynda mig sedan hem till mamma för o fixa mig till kvällen.
duschade o fixa till mig o sen kom gästerna för o fira lite julafton!
käka lite middag o fika lite, öppna julklappar o hade mysigt!


är faktiskt jättenöjd över mina julklappar, så glad!
får visa vad jag har fått o köpt osv nån annan dag, har inte tagit kort på grejorna o har som sagt haft fullt upp!

efter dem hade gått så började jag o packa, för i morn så åker jag med mamma, syster, moster o kusin till Ronneby! (kommer hem på torsdag)
haha nu tänker väl ni typ "vad ska du göra där?" o svaret är typ "haha, jag vet inte" haha aså... nämen vi ska bo på ett hotel me typ spa avdelning o lite sånt, så blir väl rätt soft I guess!
ska i alla fall bli skönt o få komma bort lite! (även fast de inte var så länge sedan jag var borta..)
men har i alla fall packat de mesta nu, har bara lite kvar, men de får vänta tills i morn bitti.
ska väl gå hemifrån vid 7, så ska väl upp om några timmar.. myspys...

kollar lite på pirates of the caribbean o ska snart krypa i sängs med en igentäppt näsa, en pappersrulle o en ond hals..
har blivit shiiit förkyld sen i morse, irriterande!
o ska sitta på ett tåg i 6 timmar i morn, ser fram emot de..


kanske kommer blogga nåt där borta, vi får se.
men annars så får ni ha de så jättebra så hörs vi!

PUSSAR!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0