Vapiano

usel blogging, tell me..
gårkvällen blev full av saker o göra.
åkte till frissan o fixa håret o köpte gran. åkte därefter hem till mamma för o packa väskan o lite sånt.
efter de va klockan typ halv 9 o jag gick till bussen, o när jag väl kommer till busshållplatsen så e de 10 min kvar tills bussen kommet. så jag börjar gå en bit innan jag hoppar på bussen med 2 väskor o 1 påse.
så klockan 9 sätter jag mig ner vid middagsbordet gråtandes o käkar innan jag hoppa in i duschen o gick o la mig..


outfite från i söndags.

i morse gick jag upp i tid o fixa mig klar o kom till skolan utan o ha plattat mitt hår..
städade en timme men hann ändå inte me o städa klart skåpet.
åkte sedan vidare till gamla stan o bestämmde att vi skulle återsamlas 2 timmar senare.
så bella, jag, ida o elin drog iväg o kolla lite innan vi gick till Vapiano för o käka lite. alltid jävligt god mat måste jag få säga!
eftr nån timme där gick vi o mötte upp dem andra innan vi tog tunnelbanan själva in till centralen.
bella o jag drog iväg utan dem andra eftersom jag behövde köpa julklapp till elin.
så efter de tog vi bussen till tyresö centrum o handla lite mer julklappar innan jag drog iväg.
stack sedan till mamma innnan jag åkte hem o käka.
 ska nu hoppa in i duschen o sen fixa i ordning mig för natten.
mår dåligt o e jävligt trött. får hoppas jag mår bättre i morn då de e sista skoldagen!


min mat


gulliga tjejer!


söta Ida o jag!


jag o min nya frisyr!

KRAMAR!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0