26 december

mina inlägg har verkligen blivit dåliga den här veckan asså..
har som sagt haft fullt upp o kommit hem rätt sent alla dagar, de har varit julafton o jag har behövt fixa alla julklappar som inte heller kännts som en stor hit..
så kan inte säga att den här julen har varit den bästa..
anyway.. never forget to smile!

veckan har ändå haft sina bra stunder..
mysig lunch o massa prat med tjejerna, lite ego shoppning i onsdags med söta elin o en lugn julafton hemma i fredags.

kommer upp lite bilder från i fredags oxå..

igår hände inte så mycke, jag tog e dusch typ mitt på dagen o fixa håret lite, sminka mig.
gjorde inget me elin, för hon skule göra nåt elr ja vet inte.. heh.
har inte gjort nåt speciellt idag, ska dra mig ut i snön på en power walk snart tänkte jag o sen ... vet jag inte. så rolig dag har jag.
skulle ju egentligen me elin, bella o ida till sta på mellandagsrean, men fick inte. så får väl åka dit i moron bitti själv..


jag o stella på julafton


dagens outfite


resultat av naglarna.. o mitt fina ansikte...




//Jenn7y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0