när ingen annan ser

har precis käkat middag o kommer absolut inte på något o göra typ.
men kanske ska packa väskan som jag ska ha med mig till mamma i morn.
btw så ska elin o jag iväg i moron bitti på en riktig snabb shoppningrunda.
vi börjar med sickla innan de bär av emot farsta!
o de måste gå jävligt snabbt aså, för sen ska jag hem o baka lite tsm med min mamma o syster innan vi får gäster o ska fira lite julafton!
så stress, stress! haha de gillar vi!..

jag kom i alla fall ut på en liten promenad, som bara ibland liknade PW.
haha min syster hängde med så promenaden blev för de första inte lång o för de andra så skulle hon bara gå där de va djupast snö.. roligt, roligt..
men sen har jag duschat o läst lite.
ska förresten ge ett boktips!

när ingen annan ser



det är en sann historia om en pojke som blir utnyttjad av sin far från 4 års ålder. han växer upp o blir intalad av sin far att det är helt normalt att far o son gör sådant, att det är normalt med andra ord.

jag tyckte boken var bra o visar att det inte alltid är så lätt att se vilka som blir drabbade a liknade saker.


Kramar
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0