ut

fick nt ut bella.....
men nu e liksom harry potter typ slut
så ska möta henne om typ en halv timme ;)
fast först måste jag byta om och fixa lite annat
typ hitta mina vantar.....
heheheh
men i morgon drar jag nån stans
men bella, ida och jenny, mellandagsrean börjar jue i morgon
sen på kvällen tror jag att jag ska till kusinerna men vet nt säkert
men iaf, jag bella, jenny och ida ska typ shoppa
och sen käka lunch på vapiano
nån som käkat där???
sjukt gott iaf, så om ni nt gjort det
så gör det hahah
snöar och blåser typ rätt mycket här nu....
pallar nt mer vinter :( VILL HA SOMMAR!!!!!
måste fixa mig
nu bloggarv när jag kmr tbx
puss// Elin

 if I can dream it, I can do it, so I'm dreaming away.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0