tja bitches!!

hemma från skolan nu helt okej dag
efr iaf i början då man slapp alla omogna killar.......
dom var typ på ungdomsmottagningen
så först hade vi teknik, och nu kom jag på att jag glömde teknik fan och mina vantar i skolan kul
men sen hade vi matte och sen fys som faktist var jävligt tråkigt
vi skulle haft boxning ass najs jue
men alla jävla idioter i klassen (av tjejerna) ville självklart inte ha det
dom ville ha tempo boll som vi gjort varenda idrott den här veckan
det var typ jag, bella och jenny som ville ha boxning så jaa blev ju nt som vi ville
men ska baka bröd och kärleks mums om en stund så ja vi hörs senare hare bra
puss // en jävligt pistoff (stavning) Elin!!

 typ så här känner jag just nu.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0