tipsar

kollat på ännu en film nu, trollkarlens lärling.
bra den me!
så tänkte tipsa om karate kid som jag såg i torsadgs, knight and day som sågs igår och trollkarlens lärling!

anyway, i morse åkte ju ja iväg me elin o ida till sickla, va där i några timmar o handla julklappar. o handlade faktiskt nästan bara julklappar.. haha bara ett skärp till mig..heh.
sen drog ida hem när elin o jag drog vidare ntill stan.
så elin o jag fortsatte julhandla lite.
åkte vidare till centrum där elin handla lite o kom hem runt halv 7.
käka middag, duscha o nu kollat film.

ska hoppa in i mitt rum nu o kolla paradise hotel o sen kanske nåt annat innan ja somnar.
ska upp tidigt i moron bitti o plugga o städa lite innan jag åker iväg till morfar o firar lite födelsedagar. men mer om de i moron!



KRAMAR!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0