tänker......

försökte sova....... men slutade med att jag typ höll på att börja böla hehe
låg och tänkte på allt som hänt sista tiden..... e faktiskt rätt mycket

det e jävligt läskigt hur en person kan förändras så mycket på så kort tid
jag och en barndomsvän var jävligt mycket i sommras hah
men det var jävligt kul, grönan, landet, birka kan typ räkna up 10000000 grejer till men
sommaren slutade nt lika bra som den började, hon typ träffa en kille och sen dess har jag bara
träffat och pratat med henne i skolan, helt förändrad...... och nu  typ 4 månader senare pratar vi nt ens med varanndra.

javet nt allt känns bara skit just nu, känner mig lite som en trasdocka
nämen asso typ tom, trasig m.m

har också tänkt på det nu att typ hälften av mina vänner
ljuger jävligt mycket, asso vrf ens ljuga???
visst jag ljuger också men nt för mina vänner

skulle faktiskt vilja åka bort på lovet, typ långt bort och lämna mobil, dator allt hemma
fyfan va najs det skulle varit...... men ska va hemma hela lovet, och e beroende av min mobil så skulle nt kunna lämna den, men det skulle varit jävligt skönt att komma bort från allt och nt prata med nån annan en familjen.

faktiskt jävligt skönt att skriva av sig ibland, men ska up tidigt i morgon så måste ju liksom sova nu
men i morgon tror jag att det kmr bilder på det jag köpte idag och mina julklappar jag fick
sen kmr jag ju säkert köpa något i morgon så då kmr det ju bilder på det också ;)
kanske nåt mer, bilder på mig och jenny och vår snabba shopping runda haha
men vi får se i morgon hur det blir med det elr hur ;)
men ni får sova så gott så hörs vi i morgon
go natt <3 puss// Elin

hitt skulle jag lätt kunna åka i några dar, bara komma bort från allt, fy fan va skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0