presentation av mig

jag Jenny Maria Fogelberg förddes den 30 juli 1995.
jag har levt ett helt normalt liv. bott i tyresö, krusboda ända till mina föräldrar skilde sig. jag var då 10 år. pappa flytta till kyndelgränd o mamma bodde kvar i huset. tills nu i början av sommarn då vi flytta med mamma till pluto. bor därför just nu i lägenheter på båda håll, varannan vecka, men fortfarande i tyresö.
jag har en 3 år yngre syster som heter Julia. vi har 1 en katt o 1 kanin hos min mamma, dem heter Glitter o Shera. Julias katt Mimmi fick vi tyvärr avliva för bara några veckor sedan.

jag går i Dalskolan, vanlig klass, 9 an. går därför ut till sommaren o ska till dess ha hunnit höja mina betyg o sökt gymnasium. vet inte än vilket jag ska välja, men tror jag ska gå ekonomi linjen. har inte heller klart för mig vad jag ska hitta på efter gymnasiet, men har tid på mig o välja det.

vänner har jag, har däremot aldrig varit särskilt social som nu, haha. har inga vänner som står mig riktigt nära längre eftersom jag slutat lita på folk. är väl rädd för att bli sviken osv.
kärleken då.. är inte intresserad av någon nu o håller inte ögonen på någon speciell.

dehär är jag, o om ni har några frågor så e de bara o ställa dem!



//Jenny


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

vad görs då? :)

2010-12-11 @ 19:09:08
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: ??

står nt du och elin ganska nära varanndra??

2010-12-11 @ 22:24:38
Postat av: My

Svar; Vad bra att det är bra :)

Fint här med mig också. Görs då?

2010-12-12 @ 10:49:04
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0