liten ändring här va...

FÖRST EN FRÅGA:
står nt du och elin ganska nära varanndra??
jo.. eeh aså vi är bra kompisar o ja, vi pratar väl om de mesta osv. men vi pratar mer om saker vi är med om tillsammans o inte om lite mer "privata" saker som händer hemma eller liknande.

skulle oxå vilja ändra de där jag skrev om vänner lite;
såhär är det. jag har alltid haft lätt för o säga allt till dem som för bara en sekund kan låtsas o vara pålitliga o i nästa sekund så vet alla de.. så jag har väl liksom slutat säga saker till någon egentligen. just därför så känns det som att jag inte har någon som står väldigt nära liksom. litar inte riktigt på någon.



KRAMAR!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0