kvällen innan julafton..

ojojoj, dålig blogging från min sida, IGEN!
SKA bättra mig till helgen förhoppningsvis!

men hörni, vad tycker ni om min nya frisyr?
hiss eller diss?

onsdagen blev fullproppad me saker o göra o samma ... idag!
en av mina flättor gick sönder igårkväll så åkte o fixa dem idag o sen käka jag lite taco bar med mamma o köpte lite julklappar.
träffa moster o tog en fika med henne innan pappa hämta mig.

är i alla fall klar med alla mina julklappar typ, kanske blir en till i helgen. ska ju inte fira med hela släkten i moron.
blir faktiskt bara farmor som kommer med hundarna.
ska fira på mammas sida på måndag kväll.

hann handla lite till mig igår oxå, tihi ofcourse liksom!
har oxå fått mina första julklappar!
ska sätta dem på bild o visa nån av de kommande dagarna!


lugg


platt


lockigt


side flättor..? haha vad ska man kalla de?

PUSS PÅ ER!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0