kalle anka

nu är typ alla kommit
så alla sitter och tittar på kalle anka
har tröttnat lite på det
så jaa däför bloggar jag ist

efter kalle blire väöl typ middag
och sen det bäste med julen
paketen hahaha ;)
haha jenny har ju typ blivit lika dålig
på att blogga som jag e hehe
men jaaaa
i morgon vet jag nt vad jag ska göra
men hittar väl på något iaf
och sen på söndag blire middag med kusinerna
myspys
haha men faktist har ny träffat dom på länge så det ska bli kul
men nu måste jag va lite social med släkten
så vi hörs senare
hare bra nu då
och ha en riktigt god jul <3
puss på er // Elin <3




Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hellu, nöjd med dina julklappar i år? ;)

2010-12-25 @ 02:14:15
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0