jag har tänkt!!

haha och ja oftast slutar nt det så bra men men
några av läsarna läser ju varge dag och andra kikar in lite då och då
men ni läser liksom om vad vi gjort och så men ni ver ju egentligen ingen ting om oss
så typ varje dag ska jag och jenny skrive något om oss tex familj m.m
så ja orkar nt skriva så mycket nu så idag blir det:

10 saker ni kanske nt visste om mig:

1: jag har haft rött, brunt och blont hår, färgar det ganska ofta (brunt just nu)
2: när jag gick i typ 2 elr 3 an blev jag påkörd av en moppe
3: jag är rädd för spindlar, ormar m.m
4: jag hatar skräckfilmer
5: jag har bara vart tsm med en kille (typ i 2 an)
6: jag har 2 systrar
7: innan vi bestämde oss för att köpa hund, tänkte vi först köpa en mini gris haha
8: jag har inann den här bloggen haft 2 andra bloggar
9: jag är livrädd för raketer, därför typ hatar jag nyår
10: jag är typ beroende av godis hehe ;)

nt världens mest intressanta saker men det får väl duga så länge hehe ;)

juste tänkte  typ färga håret snart (haha)
men kan nt bestämma mig om det ska bli mörk brunnare elr blont......
vad tycker ni??

as gammal bild men iaf blont
elr brunt?

hörs i morgon da, sov gott
puss och kram//  elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0