idag

vakna av mig själv i morse typ första gången denna vecka.
stressade runt lite o hann me o fixa håret innan ja sprang iväg till bussen tidigare än vanligt, halv 8..
skulle käka frukost i skolan o typ alla va faktiskt där.. haha.
men käka lite o började sen lektionen kl 9 då vi skulle iväg o sy nån grej som man kan lägga ex på axlarna eller liknande.







efter de plugga elin o ja som fan innan lunch o efter de drog vi iväg mot ica backen.
de hade snlat så mycke så de gick typ inte o åka så då börja killarna mula folk ist. riktigt kul..
o självklart blev ju ja mulad oxå.. aja sak samma!

efter att vi slutat där så gick jag hem, typ mycke av min väg var oplogad, alltså ganska djup snö.. haha men de funka bra ändå.



så har duschat, kollat på datan o lite tv, middag o film, som faktiskt va jävligt bra!

men jag säger nog go natt för idag!

Natti sötnosar!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0