fredag!!!

jippi min älskade mobil lever men nt länge till :(
jaja shit samma det e ju fredag för fan hahaha
men rätt tråkiga lektioner idag först
teknik där jag ligger as mycket efter
sen matte (tråkigt)
och nu kmr den ända roliga lektionen på hela dagen som är....... FYS!!!!
sen äre sv/eng man får liksom välja vilket man vill jobba med men  jag ska nog iaf jobba med engelskan
för sen efter det har vi tioritid och då ska jag jobba klart med svenska häftete
och sen kolla med läraren om jag kan få nåt extra häfte måste verkligen få bra på det här provet :)
oj shit nu måste jag dra
hare bra idag då
pööösssss // Elin <3
juste idag kmr jenny hem också ;)

Kommentarer
Postat av: Dominicelizabeth

Hello! Very interesting and professional site.

2011-07-13 @ 08:48:21
URL: http://dominicelizabeth.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0