10 saker ni kanske inte visste om mig!

* jag har haft svart hår, nu är de typ min vanliga färg.
* jag har ett R på mitt högra knä från när jag slira med min cykel i 1 an - 2 an.
* jag har en lilla syster.
* jag har gått på gymnastik, handboll, fotboll, o dans några gånger o år fortfarande, sjunger oxå.
* jag har skilda föräldrar sen 5,5 år tbx.
* jag har 1 katt och 1 kanin. haft 2 katter, men den ena fick vi avliva för bara nån månad sen.
* jag har aldrig varit särskilt mörkrädd förut, men nu e jag de som fan.
* jag är rädd för sniglar, maskar och ormar. varit sen liten.
* jag har svimmat 2 - 3 gånger.
* jag har varit i Danmark, Spanien, Grekland, Thailand, Ryssland, Estland, Finland, Italien o Tyskland.



KRAM!
//Jenny


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

bara slapp :D sj då?

2010-12-10 @ 23:21:43
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0