tjosan, tjosan vackra damer tjosan, tjosan

hahahahahahahahahaha asso ingen fattar rubriken förutom jenny
men det va en gubbe som typ cykla förbi och typ sa/skrek så
kanske nt låter så kul med det var jävligt kul hahaha
sen sög jag på bowlingen kom såklart sist fast det var bara 3 på varge bana så jag kom 3 a haha
vad har jag mer gjort idag då.....?? jag har hittat mina älskade skor!!! hade såna förrra vintern men dom gick sönder men jag tror jag ska köpa såna igen nu hehe
sen köpte jenny ett par byxor haha intressant va??

men nu måste jag städa lite
sen ikväll ska jag och jenny dra och kolla på lite handboll
men jag tänkte lägga upp lite bilder ikväll <3

men hare bra skriver nog något kort innan vi dra sen







Kommentarer
Postat av: jenny

hahahha så jävla kul xD

2010-08-27 @ 17:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0