lång skoldag o en sväng in till stan :)

jävlans vilken lååång skoldag de blev idag aså! den va jätte seeeeg ....
men iaf, efter skolan drog elin o ja hem till mig en snabbis o typ hämta en påse till elins skolböcker o efter de tog vi en sväng in till stan så att elin kunde köpa en tröja till i morn. gick in i typ varenda hm butik som finns o när vi väl hittade den så va den nt så snygg så då fick vi leta efter en ny tröja haha. men till slut hitta vi en tröja o då hade ja redan samlat på mig en kavaj, ett par tights o nåra armband ... hehe :p

men nu har ja käkat o ska snart hoppa in i duschen o fixa mig osen blire nog läggdags för mig .... e så jävla trött .... hehe :p

go natt gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0