bläää.......

min syrra pausar tv var annan minut så ska man kolla på fångarna så kmr det aldrig ta slut här........

så istället ska jag väl pallra min in i duschen sen blite väl att göra sig i ordning för sängen
börjar ju typ vid 9 i morgon så det blir väl att gå upp vid 6......
tråkig skoldag i morgon asso vi ska typ planera nån dag vi ska ha för 7 orna

men iallfall lovade ju att jag skulle lägga upp lite bilder men det funkar nt hittar liksom nt min kamerasladd..........
men jag ska leta lite mer i morgon

men måste fixa lite grejer nu men vi hörs i morgon.......
och juste!
jenny!!!! ring mig typ vid 7 elr nåt sånt i morgon

men go natt allihoppa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0